چگونه برای سایت محتوا تولید کنیم؟

12 نکته مهم و تاثیرگذار برای تولید محتوا در سایت

چگونه میتوان برای وب سایت محتوای خوب و تاثیرگذاری تولید کرد؟ آیا تا بحال به این فکر افتاده اید که محتوای سایتتان را خودتان بنوبسید یا اصلا نوشتن محتوا برای سایت را به عنوان یک شغل انتخاب کنید؟ خوب ، بنظر ایده خوبی میرسد.

زیرا اولاً در حال حاضر در حرفه تولید محتوا ، تقاضا زیاد است و ثانیاً نویسنده محتوا شدن یک مسیر شغلی راضی کننده و پویا است.

البته دستمزد محتوا نویسی در ایران در بسیاری از اوقات چندان بالا نیست اما در خیلی از اوقات میتوان آن را بصورت پاره وقت و دورکاری انجام داد که از مزایای این شغل به حساب می آید.

در صورت حرفه ای شدن در زمینه تولید محتوای سایت، این شغل همچنین میتواند باعث رضایت خاطر شما شود.

تصور کنید مشتری می گوید “پست نوشته شده توسط شما به ما کمک کرد درصد تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری در سایت خود را 10 درصد افزایش دهیم” یا خواننده ای که در مورد پست شما نظر می دهد “این مطلب بسیار مفید بود و به من ایده های خوبی داد”.

بزرگترین مانعی که بیشتر افرادی که علاقه مند به تولید محتوا هستند با آن روبرو میشوند، شروع کار است . در این مطلب به شما راهنمایی میکنیم که چطور میتوانید ازین مانع و مشکلات دیگر در راه نویسندگی عبور کنید.

فهرست مطالب

چگونه می توان تولید محتوا برای سایت را شروع کرد؟

چگونه می توان تولید محتوا برای سایت را شروع کرد؟

بیشتر افراد هنگام شروع نویسندگی و تولید محتوا با شک درونی مانع موفقیت در آن می شوند.

نکته اصلی این است که بر این بلوک ذهنی غلبه کنید و کارهای خود را ادامه دهید. این چیزی است که در این راهنمای دو بخشی وجود که چگونه در محتوانویسی و نویسندگی موفق شویم.

این راهنما به شما کمک می کند تا اصول نوشتن مطالب را درک کنید تا بتوانید با اطمینان کار خود را آغاز کنید.

بخش اول این راهنما شامل همه چیز از اصول نوشتن محتوا گرفته تا نحوه تولید اولین محتوا برای سایت میباشد.

1.سعی کنید محتوایی را که دوست دارید بنویسید

دامنه نوشتن مطالب بسیار زیاد است. انواع مختلف قالب های محتوا مانند تولید محتوا برای سایت ، تولید محتوای سئو شده، نوشتن متن پادکست و متن فیلم، متن سخنرانی، مقالات دانشگاهی و موارد دیگر تخصص وجود دارد.

محتوایی را که دوست دارید بنویسید
محتوایی را که دوست دارید بنویسید

علاوه بر این ، شما می توانید به عنوان نویسنده محتوا در هر دامنه ای که دوست دارید کار کنید. مثلاً نوشتن محتوای فنی ، وبلاگ نویسی مد ، نوشتن ورزش ، تولید اخبار جاری و محتوای روزنامه نگاری ، محتوای بازاریابی ، محتوای آموزشی ، نوشتن خلاق و هنری و سایر موارد.

می توانید روی چندین قالب تمرکز کنید که بسیار خوب است. اما ، هر یک با چالش ها و تفاوت های ظریف خود همراه است. بنابراین ، در روزهای ابتدایی ،همیشه بهتر است که تمرکز خود را محدود کنید. این کار را براساس تخصص و علایق خود انجام دهید.

2. در هنگام تولید محتوا ، ایده های مهیج و مرتبط با موضوع ارائه دهید


هافینگتون پست به تنهایی، روزانه نزدیک به 2000 پست وبلاگ منتشر می کند. حال ، تصور کنید که هر روز چه تعداد نوشته و محتوا در سراسر جهان منتشر می شود.

بنابراین ، صرف نظر از اینکه شما برای مشتری می نویسید یا خودتان ، باید محتوای خود را برجسته کنید. در غیر این صورت ، ممکن است گم شود.

ایده های مهیج و مرتبط با موضوع محتوا
ایده های مهیج و مرتبط با موضوع محتوا

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در این مورد آورده شده است:

زمینه محتوای مورد علاقه یا مورد نیاز سایت خود را پیدا کنید. سپس ، براساس سطح تخصص و قابلیت های خود، مجموعه ای از موضوعات را در این زمینه جمع آوری کنید.

پس از نهایی کردن موضوع محتوا، سایر محتوای موجود در همین زمینه را بررسی کنید و ببینید چگونه میتوانید پست خود را منحصر به فرد کنید.

شاید بتوانید زاویه جدیدی از موضوع را بررسی کنید و یا از لحن یا قالب محتوای دیگری برای بیان آن استفاده کنید یا راه حل های عملی تر و بهتری را برای آن موضوع خاص در نوشته خود ارائه دهید.

با استفاده از گوگل و ابزارهای جستجو ، کلمات کلیدی که ببشتر درباره این موضوع جستجو میشود را گردآوری کنید.

3. برای تولید محتوای بهتر در سایت باید محقق بهتری شوید


نویسنده محتوا که به اندازه کافی در گوگل جستجو نکند و در این کار مهارت نداشته باشد، موفق نخواهد شد.

این مطلب را بخوانید
چگونه بک لینک سایت های رقیب و مشابه سایت خود را پیدا کنیم؟

داده ها و اطلاعات زیادی در سایت های دیگر و در دنیای غیرآنلاین وجود دارد. شما می توانید از آنها برای ساختار بهتر مطالب ، معتبرتر و مفیدتر کردن مطالب خود استفاده کنید.

برای تولید محتوای بهتر در سایت باید جستجوگر بهتری شوید
برای تولید محتوای بهتر در سایت باید جستجوگر بهتری شوید

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تبدیل شدن به یک محقق بهتر وجود دارد:

قبل از شروع ، درک کاملی از موضوع محتوا پیدا کنید، چرا آن را می نویسید ، برای چه کسی می نویسید و میزان و سطح تخصص مخاطب مورد نظر شما در این زمینه چیست؟

همیشه اعتبار اطلاعات ارائه شده در سایت های مختلف را بررسی کنید. میتوانید به قدرت دامنه ، قدرت صفحه یا رتبه الکسای آن سایت دقت کنید و میزان محبوبیت آن را بفهمید.

نظرات مربوط به مطلب را بخوانید یا یک جستجوی سریع در گوگل انجام دهید و بررسی های انجام شده در اینباره را بخوانید.

با نوشتن یک سوال تحقیقی واضح ، دامنه تحقیق را محدود کنید. باید روشن ، متمرکز و مختصر باشد.

اگر موضوع بیش از حد گسترده یا پیچیده است ، آن را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید و به جای انجام یک باره ، تحقیقات خود را به ترتیب موضوعات کوچکتر انجام دهید و برای هر کدام یک محتوا تولید کنید.

به عنوان مثال در حوزه محتوا نویسی اقتصاد ، بجای سوال و موضوع “ارزش پول ملی در آینده چقدر خواهد بود؟” که ناواضح و غیرمتمرکز است، میتوانید در عوض بنویسید “حذف چند صفر از ریال چه تاثیری بر ارزش پول ملی میگذارد؟”.

تحقیقات خود را منظم نگه دارید و ازین شاخه به آن شاخه نروید. یادداشت ها و تصاویر صفحه خود را ذخیره کرده و نشانک ها و نقل قول های خود را مدیریت کنید.

همانطور که گفته شد، یادگیری ترفندهای جستجوی گوگل به شما کمک می کند خیلی سریعتر تحقیق کنید.

4. در ابتدا عنوان اصلی و زیر عنوان های محتوای خود را مشخص کنید.


ایجاد یک طرح کلی جامع می تواند زمان نوشتن شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. شما می توانید در تمام مدت بر روی موضوع متمرکز بمانید ، بحث اصلی شما سالم خواهد ماند و در نیمه راه موضوع پست خود را گم نخواهید کرد.

عنوان و زیر عنوان های محتوای خود را مشخص کنید
عنوان و زیر عنوان های محتوای خود را مشخص کنید

چند نکته برای کمک به شما در تهیه عناوین مطالب به صورت موثر:

  • عنوان اصلی را بنویسید و سوال یا ایده اصلی را که می خواهید به آن پاسخ دهید یا آن را توضیح دهید ، بیان کنید.
  • مخاطبی را که در ذهن دارید و هدف نهایی پست را بنویسید.
  • قلاب و تردیدی در موضوع سوال اصلی ایجاد کنید تا توجه مخاطب مورد نظر را جلب و او را به دام مطلب خود بیاندازید.
  • بنویسید که چگونه می خواهید محتوا را به سمت نکات / استدلال ها / راه حل های خود هدایت کنید.
  • موضوع را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید و برای هر قسمت زیر عنوانی برگزینید.
  • درباره موضوعات فرعی و زیرعنوان ها اطلاعاتی را که در مورد آنها می دانید و چیزهایی که برای یادگیری باقی مانده است را دریابید.
  • بر این اساس این سوالات و عناوین فرعی تحقیق را قاب بندی کنید و شروع به تحقیق کنید.
  • سعی کنید تحقیقات و افکار خود را به طور منسجم سازماندهی کنید و در نهایت از موضوع نتیجه گیری نهایی کنید.

5. با رعایت نکات زیر، میتوانید سریعتر برای سایت محتوا تولید کنید.

نوشتن و ویرایش هرگز نباید با هم انجام شود. درعوض ، در برابر تمایل به ویرایش اجازه دهید تا به حرکت ادامه دهید و در انتها به ویرایش محتوا بپردازید تا سریعتر و متمرکز تر بنویسید.

محتوای سایت را سریعتر تولید کنید
محتوای سایت را سریعتر تولید کنید

چند نکته برای کمک به شما در تبدیل شدن به یک نویسنده سریعتر:

  • صبح که ذهنتان شاداب و بیدار است، بهترین زمان برای نوشتن محتوا در سایت است.
  • برای ویرایش قالب بندی ، غلط نوشتاری یا اشتباهات گرامری از نرم افزار های ویرایشگر استفاده نمایید.
  • یک دفترچه یادداشت مفید را نگه دارید ، اگر مشکلی باعث حواس پرتی شما می شود ، فقط آن را یادداشت کنید و بعداً به آن بپردازید.
  • از ویرایشگر متنی استفاده کنید که با پلتفرم مورد استفاده شما یا سایت شما سازگار است ، دارای رابط بدون حواس پرتی است، دارای قابلیت ذخیره سازی خودکار است و به شما امکان ویرایش آفلاین را می دهد.
  • از تکنیک پومودورو Pomodoro در نوشتن استفاده کنید ، 45 دقیقه بنویسید و 15 دقیقه دیگر استراحت کنید.
  • اگر به مشکل برخوردید و نمی دانید چگونه بخشی از محتوا را ادامه دهید ، از آن بخش رد شوید و زمان دیگری به نگارش آن بخش بپردازید.
  • اگر سر و صدای اطراف و حواس پرتی زیاد است ، روی خرید یک هدفون خوب سرمایه گذاری کنید و هنگام کار به موسیقی گوش دهید. ( البته در بعضی افراد خود موسیقی عامل حواس پرتی است.)
  • فضای کاری و رایانه خود را بهم ریخته نگه ندارید و میز خود را مرتب کنید.
  • برای اطمینان از حذف همه حواس پرتی ها ، همه اعلان ها بر روی کامپیوتر دسکتاپ و موبایل خود را سایلنت کنید.

6. محتوای خود را با دقت ویرایش کنید.

برای اینکه یک محتوا نویس موفق باشید ، باید یک ویراستار بی رحم باشید ، به خصوص اگر فریلنسر هستید و کار آزاد می کنید.

یک نوشته ضعیف که دارای غلط های املایی و گرامری است ، به خوبی می تواند شانس شما برای حفظ مشتری را خاتمه دهد.

گفته می شود که نویسندگان موفق محتوا 75درصد از وقت خود را صرف ویرایش ، تصحیح و پردازش محتوا می کنند.

قبل از ارسال پیش نویس و انتشار آن مطمئن شوید که کاملاً آن را تصحیح کرده اید. این امر باعث کاهش چشمگیر درخواست برای بازبینی توسط مشتری ها می شود و شما می توانید به سرعت به پروژه و محتوای بعدی بروید.

این مطلب را بخوانید
21 نکته مهم برای سئو و بهینه سازی ساختار سایت

ویرایش ممکن است یک مهارت کمتر جذاب باشد ، اما مطمئناً ارزشش را دارد.

محتوای خود را با دقت ویرایش کنید.
محتوای خود را با دقت ویرایش کنید.

با رعایت این نکات میتوانید مهارت های ویرایشی خود را توسعه می دهید:

  • نوشته را با صدای بلند بخوانید. این یک روش عالی برای تشخیص خطاها ، انتخاب غلط یا نامناسب کلمات و جمله بندی اشتباه است.
  • از انتها شروع به خواندن قسمتها و بخش های فرعی محتوا کنید. این به شما کمک می کند تا خطاها و همچنین ناسازگاری های منطقی و زبانی را تعیین کنید.
  • از ابزارهایی استفاده کنید که به شما کمک می کند اشتباهات املایی ، اشتباهات دستوری ، کاربردهای نامناسب ، عدم صحت صدا و جملات بیش از حد طولانی را تشخیص دهید.
  • کلماتی را که به شما اعتماد به نفس یا عدم اطمینان می دهد ویرایش کنید. کلماتی مانند “به نظر می رسد” ، “ممکن است” و موارد مشابه را هر جا که لازم است ویرایش کنید.
  • یک چک لیست برای ویرایش ایجاد کنید تا مجبور نباشید همه کارها را یک باره انجام دهید. به عنوان مثال 1- کاهش جملات طولانی 2- اشتباهات املایی 3- اشتباهات گرامری و غیره.

7.نوشته ها و محتوای تولید شده خود را در معرض دید عموم قراردهید.

حتی اگر برای خود می نویسید ، همیشه پست های خود را منتشر کنید ، یعنی آن را در دسترس عموم قرار دهید.

این نه تنها به بهبود نوشتن و اعتماد به نفس شما کمک می کند ، بلکه به شما کمک می کند تا نمونه کارهای جامعی ایجاد کرده و به چشم بیایید.

نوشته خود را در معرض دید دیگران قرار دهید
نوشته خود را در معرض دید دیگران قرار دهید

چند نکته که باید هنگام انتشار خود به یاد داشته باشید:

  • اگر سایت خود را ندارید ، سیستم های مختلف وبلاگ نویسی رایگان موجود را ارزیابی کنید. سپس یکی را انتخاب کنید که کاربر پسند باشد و مربوط به مخاطبان هدف شما باشد.
  • مطمئن شوید عنوان پست ، آدرس URL و توضیحات متنی پست را بهینه کرده اید.
  • پست را در کانال های رسانه های اجتماعی خود مانند تلگرام، فیسبوک ، توییتر ، لینکدین ، اینستاگرام و … منتشر سازید.
  • لینک مقاله را به نمونه کارهای آنلاین خود در لینکدین اضافه کنید.
  • وقتی شروع به انتشار می کنید ، هرگز کار خود را با کارهای دیگری مقایسه نکنید. هرگز معیارهای خود را آنقدر بالا قرار ندهید که دیگر نتوانید بنویسید. درعوض ، در هر مقاله نسخه بهتری از محتوای تولید شده را نسبت به محتوای قبلی به نمایش بگذارید.

توجه: گاهی ممکن است که احساس کنید پست شما به اندازه سایر مقالات در مورد همان موضوع مناسب نیست.

اما لازم نیست آن را پایین بیاوریدو این می تواند اعتماد به نفس شما را از بین ببرد و شما را به سمت وسواس در مورد هر سطری که می نویسید ، سوق دهد.

به یاد داشته باشید حرفه ای شدن و جا افتادن به عنوان یک نویسنده و تولید کننده محتوای برای سایت به زمان نیاز دارد.

بنابراین ، قدرت خود را حفظ کنید ، صبور باشید و مطالب خود را همچنان در دسترس عموم قرار دهید.

8. ویترینی از بهترین محتواهای تولید شده خود ایجاد کنید.


پس از تولید چند محتوای سایت خوب، آن ها را به عنوان ویترینی از نحوه تولید محتوا و نمونه کار به نمایش بگذارید.

به این ترتیب شما می توانید کار خود را در معرض دید سایرین بگذارید و به مشتری های بالقوه نشان دهید که توانایی انجام چه کارهایی دارید.

بهترین نوشته های خود را به نمایش بگذارید.

در اینجا یک طرح 6 مرحله ای ارائه شده است که می توانید برای اطمینان از ادامه کار به روش صحیح آن را دنبال کنید:


یک بخش نمونه کار تولید محتوا در سایت ایجاد کنید

داشتن یک نمونه کار تولید محتوای کامل می تواند به طور قابل توجهی شانس شما برای استخدام و انتخاب به عنوان محتوا نویس سایت را بهبود بخشد.

این کار اعتبار و اعتماد ایجاد می کند و نگاهی اجمالی به میزان توانایی شما در نویسندگی می دهد.

پروفایل حرفه ای خود را بهینه کنید

ایجاد پروفایل در لینکدین ، سایت های نمایش رزومه و سایت های استخدام فریلنسر را جدی بگیرید.

یک پروفایل حرفه ای داشته باشید ، تمام جزئیات لازم ( خلاصه کارها ، تجربیات ، اطلاعات تماس و تصاویر مربوطه ) را پر کنید و لینک هایی به کار خود بدهید.


بیاموزید که چگونه پروپوزال پیشنهادی بنویسید

اگر قصد دارید به عنوان یک نویسنده مستقل مطالب شناخته شوید ، باید قابلیت نوشتن پروپوزال نیز داشته باشید تا بتوانید پروژه های جدید را از آن خود کنید.

در حالت ایده آل ، یک پروپوزال پروژه باید خلاصه ای از مواردی را که شما برای پیشبرد کار خود شناسایی کرده اید و راه حل های پیشنهادی ، یک برنامه عملیاتی ، یک جدول زمانی ، نیازهای بودجه ای شما و موارد دیگر را ارائه دهد.

تجربیات تولید محتوای سایت خود را تا جای ممکن بالا ببرید.

با مشاغل محلی و سازمان های غیردولتی ارتباط برقرار کنید و ببینید آیا آنها نیاز به تولید محتوا در سایت دارند یا خیر.

حتی در صورت نیاز برای آنها به صورت رایگان کار کنید و در عوض ، از آنها درخواست لینک و ارجاع به شما به عنوان نویسنده کنید.

برای سایت های دیگر پست مهمان بنویسید

مهم نیست برای کدام دامنه و سایت تولید محتوا میکنید ، بسیاری از سایت ها و نشریات آنلاین هستند که پست های مهمان را می پذیرند.

جستجو کنید و سایت هایی که پست های مهمان میپذیرند را پیدا کرده و برای آنها بنویسید. با این کار میتوانید اعتبار بیشتری کسب کنید.

این مطلب را بخوانید
هوش مصنوعی چگونه بر آینده سئو تاثیرگذار خواهد بود؟

9. در هنگام تولید محتوا برای سایت با خود مهربان باشید!


به عنوان نویسنده محتوا برای سایت ، باید برخی محدودیت های زمانی را رعایت کنید ، اطمینان حاصل کنید که نوشته شما با مخاطبان هدف مشتری مطابقت دارد ، محتوای مفید و منحصر به فرد می نویسید و مشتریان خود را تحت تأثیر قرار می دهید.

علاوه بر این ، شما استانداردهای خاص خود را برای دستیابی به این اهداف خواهید داشت. به همین دلیل در میانه راه احساس فشار و استرس پیدا کردن بسیار آسان است.

فشار از جهتی خوب است چون شما را متمرکز نگه می دارد. اما ، وقتی بیش از حد شود ، خلاقیت و بهره وری شما را کم می کند.

شما شروع به تصور و تجزیه و تحلیل بیش از حد می کنید. غالباً ، در نهایت به خود سخت می گیرید و توانایی های خود را زیر سوال می برید و این اثربخشی شما را کاهش می دهد.

هنگام تولید محتوا برای سایت با خود مهربان باشید.
هنگام تولید محتوا برای سایت با خود مهربان باشید.

بنابراین ، با خودتان ملایم و مهربان باشید. به عنوان مثال ، اگر با نویسنده دیگری روبرو هستید که در سایت رقیب به شیوه بهتری مینویسد و در گوگل رنک بهتری از آن خود میکند، در بسیاری از موارد ممکن است دچار استرس و نا امیدی شوید.

هر نویسنده محتوای خوبی هر از چندی با چنین موانعی برخورد میکنید و از آن عبور می کند.

یک قدم به عقب برگردید ، وضعیت ذهنی خود را تجزیه و تحلیل کنید ، دریابید چه چیزی باعث این اتفاق شده است و چه کاری برای حل این مشکل میتوانید انجام دهید. نفرین و سرزنش کردن خودتان هیچ فایده ای ندارد.

تولید محتوا برای سایت یک کار خلاقانه است و نه مکانیکی. بنابراین ، به جای اینکه خود را تحت فشار بیشتری قرار دهید ، با خود مهربان باشید و سعی کنید مشکلات را تجزیه و تحلیل کنید و آنها را حل کنید.

10. بازخورد محتوای خود را بررسی کنید.


بازخورد اشتراک گذاری نوشته های خود در شبکه های اجتماعی مخصوصاً لینکدین و توییتر را بررسی کنید و با خوانندگان خود تعامل داشته باشید.

بازخورد محتوای خود را بررسی کنید
بازخورد محتوای خود را بررسی کنید

همچنین در صورت دسترسی به گروه های نویسندگی یا تولید کنندگان محتوای با تجربه تر میتوانید از تجربه آنها استفاده کنید. قبل از کمک گرفتن مطمئن شوید که یک رابطه ای با آن شخص ایجاد کرده اید و از راه نرسیده سراغ درخواست خود نروید.

11. برای تولید محتوای بهتر ، بیشتر مطالعه کنید.

بهترین نویسندگان محتوا ، خوانندگان پرشوری هستند. هرچه بیشتر بخوانید ، با کیفیت تر خواهید نوشت.

به زودی ، بدون اینکه خودتان متوجه آن شوید ، شروع به درونی سازی عناصر متن و کلمات می کنید و به آرامی می بینید که آنها را در نوشتن خود پیاده سازی می کنید.

برای تولید محتوای بهتر ، بیشتر مطالعه کنید
برای تولید محتوای بهتر ، بیشتر مطالعه کنید

مهمتر از همه ، این به شما کمک می کند زوایای مختلفی را که می توانید به یک موضوع نزدیک شوید ، چگونگی تنظیم داستان ، چگونگی حفظ جریان خود ، ایجاد ایده های جدید و موارد دیگر را درک کنید.

12. سایر مهارت های تولید محتوا در سایت را بیاموزید

به عنوان نویسنده محتوا در سایت ، بهتر است سایر قابلیت های تولید محتوا مانند ویرایش تصویر ، سئو و بهینه سازی نوشته ، بازاریابی محتوا و بازاریابی در شبکه های اجتماعی را نیز فرابگیرید.

اگر این موارد را بیاموزید قادر خواهید بود تولید محتوا را از ابتدا تا انتها مدیریت کنید و فقط به قسمت نوشتن نپردازید.

فراگیری سایر مهارت های تولید محتوا در سایت
فراگیری سایر مهارت های تولید محتوا در سایت

در این صورت شرکت ها بیشتر به استخدام شما رغبت پیدا میکنند ، زیرا بدینوسیله قادر به کاهش زمان یا پول سرمایه گذاری شده خواهند بود.

علاوه بر این بازاریابی شبکه های اجتماعی ، طراحی سایت و سئو ، سه تیمی هستند که باید با آنها همکاری کنید. بنابراین، داشتن درک اولیه از این زمینه ها به شما کمک می کند تا معنادارتر همکاری کنید.

سئو و بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل

درباره بهینه سازی و سئو کلمات کلیدی ، بهینه سازی تصویر و پیوند داخلی اطلاعات کسب کنید. مجموعه ای از مقالات در این زمینه را در بخش سئو سایت در تهران وب سئو خواهید یافت.

بازاریابی شبکه های اجتماعی و توزیع محتوا

درباره بازاریابی شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا در وب سایت های توزیع محتوا ، نوشتن مطالب تبلیغاتی اجتماعی و روند اشتراک گذاری محتوای رسانه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و تلگرام بیشتر بدانید. در این زمینه میتوانید مقاله سئو اینستاگرام را مطالعه نمایید.

سخن نهایی :

با رعایت نکاتی که در این مطلب توضیح داده شد و با داشتن صبر و صرف زمان کافی به مرور بر تجربه خود در زمینه تولید محتوا برای سایت خواهید افزود.

اگرچه همیشه هنگام شروع یک مسیر جدید، راه سخت و پر پیچ و خم بنظر میرسد ، اما اگر مهارت های لازم در این زمینه را به خوبی بیاموزید و بکارببندید و پشت کار کافی داشته باشید، قطعاً تبدیل به نویسنده محتوای خوبی خواهید شد.

تولید محتوای سئو شده توسط تیم تهران وب سئو

اگر وب سایت یا شرکتی دارید و در جستجوی نویسنده محتوای سایت این مطلب را پیدا کرده اید، تیم حرفه ای تهران وب سئو در زمینه تولید هرگونه محتوای سئو شده در خدمت شماست.

تولید محتوای سئو شده توسط تهران وب سئو
تولید محتوای سئو شده توسط تهران وب سئو

کافی است با ما تماس بگیرید و یا درخواست تولید محتوای خود را از طریق واتساپ به شماره 09122847548 ارسال بفرمایید.

سایر مقالات مرتبط :

سئوال یا نظر خود را ارسال نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

small_c_popup.png
تهران وب سئو - خدمات طراحی و سئو سایت

جهت سفارش طراحی یا سئو سایت فرم زیر را تکمیل نمایید.

همچنین میتوانید با شماره های 09124459909 و 09122847548 با ما تماس بگیرید.