لیست خدمات سئو - بهینه سازی حرفه ای سایت

لیست خدمات سئو – بهینه سازی حرفه ای سایت

خدمات متنوعی برای سئو وب سایت ها در جهت دستیابی به رتبه های بهتر گوگل ارائه میگردد. در این مطلب لیست خدمات سئو جهت بهینه سازی حرفه ای و تخصصی سایت به شما معرفی میگردد.

چندین روش مختلف برای سئو و بهینه سازی سایت وجود دارد که این روش ها در حقیقت مکمل یکدیگر میباشند، در ادامه با این روش ها آشنا خواهید شد.

1. سئو فنی : تجزیه و تحلیل عوامل فنی وب سایت که بر رتبه بندی آن در گوگل تأثیر می گذارد .

بهینه سازی کدها

یکی از موارد مهم در لیست خدمات سئو ، کارآمدی کدی است که وب سایت با آن توسعه یافته است.

استفاده از کدنویسی های ناکارآمد و طولانی در سایت می تواند سرعت بارگذاری وب سایت را کاهش داده و درصد کد به متن (محتوای صفحه) را کاهش دهد.

وقتی کد های موردنیاز جهت اجرای وب سایت به حداقل می رسد ، صفحات بهتر توسط گوگل ایندکس می شوند.

در حقیقت هنگامی که کد کمتری وجود دارد ، گوگل معنای هر صفحه را به راحتی درک می کند و این به بهبود رتبه بندی کمک می کند.

لیست خدمات سئو – افزایش سرعت سایت

الگوریتم رتبه بندی Google برای بهبود تجربه کاربران خود به طور مداوم به روز می شود.

علاوه بر ارائه نتایج دقیق که به یک پرسش پاسخ می دهند ، سرعت سایت نیز در رتبه بندی گوگل نقش دارد.

یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری بهتری را به بازدید کننده وب سایت ارائه می دهد.

وقتی همه موارد با یکدیگر برابر هستند ، Google یک وب سایت سریعتر را بالاتر از یک سایت کندتر ارائه می دهد، زیرا به احتمال زیاد یک بازدید کننده تجربه بهتری با وب سایت سریعتر خواهد داشت و این مورد یکی از بخش های اصلی در لیست خدمات سئو حرفه ای سایت می باشد.

براساس پارامتر های مدنظر گوگل در بخش PageSpeed Insights زمان بارگیری صفحه باید زیر 2.5 ثانیه باشد.

ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن برای موبایل

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در لیست خدمات سئو، بررسی ریسپانسیو بودن یک وب سایت است

به این معنی که طرح وب سایت متناسب با هر نوع دستگاه مورد استفاده باشد و سایت در هر دستگاهی به صورت خوانا و صحیح مشاهده گردد.

وقتی یک وب سایت واکنشگرا است ، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد.

وب سایت هایی که ریسپانسیو نیستند سعی می کنند کل عرض صفحه وب مخصوص دسکتاپ را روی موبایل و تبلت ارائه دهند که باعث اذیت و آزار کاربران در حال استفاده ازین دستگاه ها میگردد.

در نتیجه گوگل یک وب سایت واکنشگرا در نسخه موبایل را قبل از یک سایت غیر ریسپانسیو ارائه می دهد و حتما این مورد را باید به لیست خدمات سئو موردنیاز برای سایت خود اضافه نمایید.

استفاده از SSL/HTTPS

گوگل مانند کاربران خود وب سایت هایی را که ایمن هستند ترجیح می دهد.

یک وب سایت با بدافزار نمونه ای افراطی از یک وب سایت ضعیف و ناامن است و مطمئناً ، هیچ کس نمی خواهد با مراجعه به وب سایتی که ایمن نیست ، رایانه خود را آلوده کند.

گوگل با افزایش اهمیت وب سایت های HTTPS نسبت به سایت های HTTP پیوسته اهمیت داشتن یک وب سایت امن را افزایش داده است.

HTTPS به این معنی است که وب سایت با گواهی SSL محافظت می شود.

SSL مخفف Secured Socket Layer است. این یک پروتکل ارتباطی است که باعث ایجاد ارتباط ایمن بین بازدید کننده و وب سایت می شود.

محافظت از اطلاعات وارد شده توسط بازدید کننده و دریافت شده توسط وب سایت برای Google مهم است.

بنابراین ، آنها وب سایتی را که دارای SSL محافظت شده باشد (https) نسبت به وب سایتی که (http) است در رتبه های بهتری نمایش میدهد.

2. مورد دوم در لیست خدمات سئو : بهینه سازی عناصر صفحه قابل مشاهده که بر رتبه بندی تأثیر می گذارند ( سئو داخلی )

بهینه سازی عنوان صفحه و توضیحات متا

به دو دلیل برچسب عنوان و متا توضیحات یک صفحه وب برای رتبه بندی SEO بسیار مهم است.

اول ، هر دو باید شامل کلمات کلیدی اصلی شما باشند تا به گوگل کمک کنند معنای معنایی صفحه شما را بفهمد.

به جای پر کردن کلمات کلیدی ، از تنوع کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

بهترین روش استفاده از مترادف ، تغییرات کلمات و تغییر ترتیب کلمات در یک عبارت کلمه کلیدی است.

یک شرکت خدمات حرفه ای جستجوگرها می داند که چگونه برچسب های عنوان و توضیحات متا را برای کمک به رتبه بندی نمایش داده های جستجوی Google و بهبود ترافیک ارگانیک بهینه کند.

دلیل دوم مهم بودن انجام سئو عناوین صفحه و توضیحات متا در میان لیست خدمات سئو این است که فرصتی برای تمایز نتایج صفحه وب شما از رقبای شما فراهم می کند.

بهترین روشهای فعلی سئو فاکتورهای بهینه سازی جدیدتری را که گوگل مورد استفاده قرار می دهد ، در نظر می گیرید که شامل معیارهای جذب کاربر مانند زمان حضور در سایت ، نرخ پرش و نرخ کلیک است.

وقتی گوگل تشخیص می دهد که یک صفحه وب برای مدت طولانی تری در حال مشاهده است و تعامل بازدیدکنندگان با وب سایت بیشتر است ، این احتمال وجود دارد که صفحه شما را در رتبه های بهتری قرار دهد.

شرح و توضیحات دقیق و جذاب صفحه به افزایش نرخ کلیک و کاهش نرخ پرش کمک می کند.

جهت آشنایی بیشتر میتوانید مطلب نحوه نوشتن توضیحات متا برای دریافت بازدید و ترافیک بیشتر از سمت گوگل را مطالعه نمایید.

سئو تیترها Headings

گوگل صفحات وب را که بصورت بصری و خوانا برای کاربران ساخته شده اند قدردانی می کند (و به آنها پاداش می دهد).

استفاده از تیترها به سازماندهی محتوای یک صفحه کمک می کند.

تقریباً مانند طرح کلی مقاله ، در تیتر های اصلی از عناوین برجسته تری استفاده میشود. از نظر SEO ، اینها شامل برچسب های عنوان H1 و H2 هستند و ایده های اصلی موضوع مطلب را بازگو میکنند.

وقتی جزئیات بیشتر در مطلب مورد بحث قرار می گیرد ، این مناطق از عناوین کمتر برجسته ای مانند H3 و H4 استفاده می کنند.

استفاده مناسب از برچسب های هدر برای رتبه بندی بسیار مهم است.

سئو تیترها از آن جهت در لیست خدمات سئو حائز اهمیت می باشد که بارها شده است که با تغییر H1 در صفحه اصلی ، یک پیشرفت چشمگیر در رتبه بندی یک وب سایت تجربه کرده ایم.

ارائه دهندگان خدمات حرفه ای سئو می دانند که چگونه از هدینگ ها را برای کمک به بهبود رتبه بندی گوگل استفاده کنند.

لیست خدمات سئو – بهینه سازی محتوای صفحه

محتوای (متن) یک صفحه وب برای رتبه بندی بالقوه آن صفحه حیاتی است.

همانطور که در بالا ذکر شد ، Google معیارهای استفاده بازدید کنندگان مانند زمان ماندگاری در صفحه و نرخ پرش را ردیابی می کند.

اگر از لیست خدمات سئو، به سادگی فقط عناوین و توضیحات متا را در دستور کار قرار دهید، ممکن است عمر موفقیت سئو برای سایت شما کوتاه مدت باشد.

در نهایت ، این محتوای موجود در صفحه است که باید برای بازدید کنندگان با ارزش باشد.

برای مثال لیست ساده خدماتی که سایت شما ارائه میکند ممکن است برای بازدید کننده خسته کننده باشد.

اما وقتی که مزایا یا ارزش آن خدمات را برای مشتری بالقوه توضیح دهید ، صفحه شما بیشتر به بازدید کننده مربوط می شود.

وقتی صفحات سایت شما مطالب مفیدی دارد ، از یک طرح جذاب برخوردار است و با استفاده از فیلم ها و گرافیک ، تعامل با بازدیدکنندگان را بهبود می بخشد ، در این صورت بهبود رتبه شما قدرت ماندگاری بیشتری دارد.

سئو خارجی Off-Page Seo : اجرای عناصر بهینه سازی که مربوط به خود صفحه نیست.

تکنیک های سئو خارجی به افزایش اقتدار دامنه وب سایت شما کمک می کند ، که عاملی جهت اندازه گیری اعتبار و “توانایی” رتبه بندی خوب وب سایت است.

سئو داخلی برای رتبه بندی متناسب با عبارات جستجو و برای کمک به موتورهای جستجو جهت درک معنای یک وب سایت و صفحات آن صورت میگیرد.

سئو خارجی به افزایش اقتدار وب سایت شما کمک میکند و اینکه گوگل از بین وب سایت ها باید کدام رتبه را به سایت شما اختصاص دهد.

شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی به ایجاد آگاهی از برند و پتانسیل بازدید کنندگان وب سایت کمک می کند.

هرچه یک وب سایت در شبکه های اجتماعی مشارکت بیشتری داشته باشد ، احتمال بازدید کاربران شبکه های اجتماعی از وب سایت بیشتر است.

از آنجا که به SEO خارج از صفحه مربوط می شود ، اولویت Google ارائه محتوای با کیفیت به کاربران خود است.

از جمله بهترین شاخص های محتوای با کیفیت ، دفعات اشتراک مطالب به صورت آنلاین است.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی راهی عالی برای تشویق به اشتراک گذاری محتوای یک وب سایت است.

لیست خدمات سئو – دریافت بک لینک از سایت های دیگر

در قلب الگوریتم رتبه بندی گوگل ، موضوع بک لینک وجود دارد و به همین دلیل یکی از موارد اصلی در لیست خدمات سئو ای میباشد که برای سایت خود باید در نظر بگیرید.

هرچه تعداد ارجاعات (بک لینک) به یک وب سایت بیشتر شود ، گوگل بیشتر وب سایت را به موضوع لینک مرتبط می داند و متعاقباً رتبه بندی یک وب سایت را در آن موضوع بیشتر می کند.

از آنجا که بک لینک ها برای اقتدار دامنه و رتبه بندی مناسب بسیار مهم هستند ، بنابراین بیشترین سو استفاده از نظر اسپم را نیز به خود اختصاص می دهد.

برخی افراد ممکن است فقط بر روی تعداد بک لینک ها تمرکز کنند، اما برای بهبود رتبه بندی ، کیفیت بک لینک ها مهمتر است.

یک بک لینک با کیفیت خوب از یک وب سایت معتبر بهتر از 10 و شاید حتی 100 لینک بی کیفیت است.

نکته کلیدی در دستیابی به بک لینک با کیفیت خوب ، تهیه محتوای ارزشمند در وب سایت شماست که دیگران ممکن است به آن مراجعه کنند و بخواهند با بازدیدکنندگان وب سایت خود به اشتراک بگذارند.

4. سئو ارگانیک: بهبود رتبه بندی در بخش اصلی “ارگانیک” در موتورهای جستجو.

سئو ارگانیک برای مشاغل با تمرکز ملی و بین المللی مهم است.

این نوع از سئو بر روی بهینه سازی یک وب سایت برای الگوریتم موتور جستجوی Google بر بهبود رتبه بندی در نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است (در مقابل “سئو محلی”).

سئو ارگانیک در حقیقت همان بهینه سازی موتور جستجو سنتی یا کلاسیک است که با تحقیق در مورد کلید واژه شروع می شود.

ارائه سئو اورگانیک شامل لیست خدمات مختلفی از جمله بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی، از جمله مواردی مانند بهینه سازی عنوان متا و عنوان صفحه ، بهینه سازی محتوای درون صفحه ، ایجاد بک لینک و استفاده از شبکه های اجتماعی است.

برای آشنایی بیشتر میتوانید مطلب چک لیست سئو ( بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ) که با رویکرد سئو اورگانیک میباشد را مطالعه نمایید.

5. سئو محلی ( یکی از آیتم لیست خدمات سئو جهت دیده شدن در نتایج جستجوی محلی گوگل )

خدمات سئو محلی برای مشاغل متکی به مشتریان محلی / منطقه ای مهم است.

سئو سایت محلی در میان لیست خدمات سئو بسیار هدفمندتر و جدیدتر از بهینه سازی جستجوی ارگانیک است.

بهینه سازی برای رتبه بندی محلی متمرکز بر یافتن در نتایج جستجوی محلی است

منطقه ای در نتایج گوگل که نقشه ای را با لیستی از 3 مشاغل موجودر آن محل نشان می دهد.

منطقه لیست های محلی فرصتی عظیم برای مشاغل کوچکتر با تکیه بر مشتریان محلی است.

تکنیک های SEO که برای بهینه سازی وب سایت محلی استفاده می شود متفاوت از SEO ارگانیک است.

رستوران ها ، مغازه ها ، شرکت ها ، تعمیرگاه های خودرو و کارواش ها چند نمونه از انواع مشاغلی است که میتوانند از سئو محلی بهره مند شوند.

اگر تمایل به انجام خدمات سئو محلی برای سایت خود دارید ، تیم تهران وب سئو با کمترین هزینه در خدمات شما می باشد. کافی است با ما تماس بگیرید.

6- سئو جهت بدست آوردن اعتبار و شهرت

بخش مهم دیگری از خدمات بهینه سازی جستجو که یک شرکت حرفه ای سئو باید ارائه دهد خدمات مدیریت اعتبار شرکت یا برند است.

اکثر کاربران اینترنت نظرات آنلاین را در تصمیم گیری برای خرید مفید می دانند.

شاید یکی از شناخته شده ترین بررسی های آنلاین ، نظرات موجود در گوگل مپ باشد و یا به عنوان مثال نظرات و بررسی های موجود در محصولات دیجی کالا را میتوان نام برد.

بررسی نظرات خریداران واقعی برای مشتریان بالقوه جهت تحقیق در مورد محصولات بسیار مفید است.

مشابه بررسی محصولات ، بررسی شرکت و خدمات برای افرادی که به دنبال شرکتی برای انجام خدمات هستند نیز مفید است.

این نوع بررسی ها و نظرات می توانند به سازمانی کمک کنند و یا به شدت آسیب بزنند.

آن دسته از شرکت هایی که نظرات مطلوبی دارند ، احتمال موفقیت بیشتری از آنهایی که نظرات ضعیف دارند ، خواهند داشت.

خدمات سئو جهت دریافت اعتبار و شهرت ضمن کاهش بررسی های منفی ، به ارتقا نظرات و بررسی های مثبت کمک می کند و یکی از موارد کمتر ارائه شده در لیست خدمات کارشناسان سئو میباشد، که اتفاقاً تاثیر زیادی بر روی نتیجه بلند مدت سئو دارد.

جمع بندی لیست خدمات سئو

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ، فرآیند دستیابی به رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو ( گوگل ) و دریافت بازدید بیشترمی باشد.

چندین نوع مختلف از خدمات سئو وجود دارد که بر روی عناصر مختلفی از بهینه سازی جستجو و قابلیت مشاهده آنلاین نتایج جستجو تمرکز دارند.

به منظور رتبه بندی مناسب در گوگل ، یک کارشناس سئو ممکن است بهینه سازی وب سایت فنی ، سئو داخلی و خارجی، تمرکز بر سئو ارگانیک و یا خدمات سئو محلی را پیاده سازی کند.

سئو اورگانیک یا کلاسیک بر روی بهبود رتبه بندی در بخش معمول نتایج موتور جستجو تمرکز دارد.

سئو محلی بر بهبود رتبه بندی در بخش محلی جستجو متمرکز است که این منطقه دارای یک نقشه با سه نتیجه محلی ذکر شده است.

سئو محلی برای مشاغل وابسته به مشتریان محلی یا منطقه ای مهم است، گرچه سئو ارگانیک نیز می تواند به یافتن مشتریان محلی کمک کند

سئو مدیریت اعتبار و شهرت برندها و شرکت ها نیز بخشی مهم در بهینه سازی آنلاین است زیرا باعث ایجاد دید مطلوبی در مورد سازمان ، خدمات و محصولات آن می شود.

اگر تمایل به دریافت هرکدام از موارد ذکر شده در لیست خدمات سئو یا تمامی آنها دارید با کارشناسان ما در تهران وب سئو تماس بگیرید.

small_c_popup.png
تهران وب سئو - خدمات طراحی و سئو سایت

جهت سفارش طراحی یا سئو سایت فرم زیر را تکمیل نمایید.

همچنین میتوانید با شماره های 09124459909 و 09122847548 با ما تماس بگیرید.